четвъртък, 4 октомври 2012 г.

моля те не обръщай внимание


моля те не обръщай внимание
на пъпките под долната ми устна
знам че няма как
толкова червени
и на такова видно
пък и странно място
все едно съм пипнал
срамна болест
или пък съм ял нещо мазно
и съм забравил да се обърша
после съм заспал
и са ме накацали мухи комари и хлебарки
да оберат каквото е останало
но ти не мисли за това
мисли за нещо друго
моля те
хайде да се съсредоточим в разговора
ти да не мислиш че на мен ми е хубаво
че имам пъпки
и аз нямам начин
какво да направя
да си купя някакво лекарство ли
или онова нещо как му беше името
фон дьо тен
или да отида на дерматолог
ами аз ходих вече
каза ми че са
младежки пъпки
и ще изчезнат догодина
като стана на двадесет и осем
не й повярвах
всъщност
истината е че аз не излизам много
а още по-малко разговарям
и през повечето време
въобще не помня че имам пъпки където и да е
но ако им обръщаш внимание
ми става много неудобно
че съм застанал така пред теб
и ти говоря
с две пъпки
под долната ми устна

Няма коментари:

Публикуване на коментар